Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe, podobnie jak rozmaite inne gadżety tego typu są znane przedsiębiorcom nie od dziś. Prezent w postaci ciekawego akcesorium, które przypominać będzie o marce, a jednocześnie będzie praktycznym i ładnie prezentującym się upominkiem się to niezastąpiony środek marketingowy. Idealnie sprawdzają się w tej roli często niedoceniane długopisy. Dlaczego warto po nie sięgnąć i jakie korzyści przyniosą Twojej firmie?

Długopisy – od prostego wynalazku do niezastąpionego gadżetu reklamowego

Kiedy w 1938 węgierski dziennikarz László Bíró wymyślił i skonstruował pierwszy długopis, z pewnością nawet nie przypuszczał, jak wielką popularnością będzie cieszył się jego wynalazek i że czeka go przyszłość gadżetu reklamowego obecnego niemal w każdej firmie. Dziś produkt ten stał się nieodzownym elementem naszego życia codziennego – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Fakt ten bardzo szybko został wykorzystany przez specjalistów od marketingu na całym świecie, którzy uczynili z prostego przyrządu do pisania jeden z najpopularniejszych nośników reklamy. To właśnie dzięki temu długopis z nadrukowanym logo lub hasłem marki jest wręcz idealnym gadżetem marketingowym.

Z uwagi na różnorodność dostępnych modeli długopisów i materiałów użytych do ich produkcji – przedmiot ten może zostać wykorzystany praktycznie w każdej sytuacji. Model z tworzywa z naniesionym logo może zostać użyty przy krótkotrwałych kampaniach i akcjach marketingowych, na różnego rodzaju szkoleniach, konferencjach czy eventach. Ekskluzywny, firmowy model z grawerem może również być wspaniałym prezentem i pamiątką która będzie cieszyła przez wiele lat. Zastosowań jest naprawdę wiele – które z nich będzie najodpowiedniejsze dla Państwa?

Niewielka inwestycja – ogromne korzyści

Budżet przeznaczony na kampanię marketingową nie zawsze może pozwolić na wynajem billboardu lub reklamę radiową czy też telewizyjną. Ponadto ten środek przekazu – choć duży i rzucający się w oczy – może zostać szybko zapomniany, zwłaszcza w przypadku dynamicznych, krótkoterminowych projektów. Długopisy reklamowe natomiast są stosunkowo niedrogie w porównaniu do innych gadżetów i przynoszą znacznie większe korzyści docierając do szerokiej grupy odbiorców. Dlaczego?

Zawsze przy sobie

Ten prosty przyrząd do pisania jest rzeczą, którą większość z nas zawsze ma przy sobie, czy to w biurze, czy w torebce, neseserze, a nawet w aucie. To niezastąpiony gadżet bez którego nie podpiszemy umowy, nie złożymy podpisu w urzędzie ani nie zapiszemy ważnej daty w kalendarzu. Wyobraź sobie tylko, jak często potencjalny klient spojrzy w ciągu dnia na logo Twojej firmy, sięgając po prostu po długopis. Korzystając z niego z łatwością zapamięta nazwę marki, dzięki czemu stanie się ona dla niego rozpoznawalna. Ponadto przybory do pisania są często pożyczanym akcesorium, dzięki czemu grono odbiorców poszerza się, nie obejmując ściśle jedynie grupy docelowej. Fakt ten czyni z długopisu reklamowego idealny środek marketingowy.

Dopasowany do każdej sytuacji

Ze względu na niezwykłą różnorodność dostępnych w naszej ofercie modeli, gadżet ten bez problemu dopasować można do swoich potrzeb. Sprawdzi się on nie tylko podczas szkoleń czy spotkań firmowych, ale także w trakcie konferencji, kampanii reklamowych – zarówno tych długo-, jak i krótkotrwałych – a także wszelkiego rodzaju eventów i promocji lub po prostu jako dodatkowy gadżet do wydawanego zamówienia. Możesz wybrać spośród modeli plastikowych i metalowych – te drugie dzięki grawerom zyskują niezwykłą elegancję i będą nie tylko praktycznym środkiem reklamowym, ale nadadzą się także na wyjątkowy prezent.

Poręczna forma to wielkie możliwości

Choć długopis ma niewielkie rozmiary, to jego powierzchnia jest wystarczająca, by pomieścić spersonalizowane grafiki, hasła reklamowe bądź loga. Wykorzystywane przez nas techniki druku UV, tampondruku oraz grawerowania laserowego zapewniają dowolność w wyborze formy reklamy i dostosowania jej do Twoich indywidualnych potrzeb. Grafiki i grawery są trwałe i wyraźne, odporne na wytarcie i będą prezentować się atrakcyjnie przez długie lata. Możesz u nas wybierać spośród 34 różnych modeli długopisów, w tym także tych umożliwiających obsługę telefonu dotykowego lub tabletu oraz długopisów renomowanej firmy Parker. Bez problemu dopasować można więc nie tylko kształt czy materiał, z jakiego wykonany będzie długopis, ale także jego kolor, dobierając go do potrzeb marki i kojarzonej z nią gamy barw.

Dlaczego warto zainwestować w długopisy reklamowe?

Zastosowań długopisów reklamowych jest naprawdę wiele – wykorzystać można je w każdej kampanii i przy okazji każdego wydarzenia, zaś mnogość kolorów i wykończeń idealnie dopasować można do potrzeb indywidualnych marki. Trwałość grafik i grawerów, ich odporność na ścieranie, a także sama wytrzymałość oferowanych przez nas modeli sprawia, że stanowią one świetny sposób na reklamę firmy. Niewielka cena w porównaniu do płynących z ich wykorzystania korzyści czyni z nich coś więcej niż tylko przyrząd do zapisywania słów na kartce papieru. Jaki model będzie najodpowiedniejszy dla Twoich potrzeb? Sprawdź naszą ofertę już dziś!

Wyświetlanie wszystkich 8 wyników

TWOJA WYCENA
Wypełnij formularz, aby uzyskać wycenę gadżetu

PRINTMAR Dział handlowy
Tel: +48 (22) 486 32 62 E-mail: biuro@printmar.pl

X