Smycze reklamowe

Smycze reklamowe i inne drobne gadżety to alternatywa zarówno dla wielkopowierzchniowych billboardów, jak i niezdających egzaminu ulotek czy broszur. Ich rosnąca popularność wynika z faktu, że służąc na co dzień klientowi indywidualnemu, utrwalają one w jego świadomości nazwę marki i sprawiają, że staje się mu bliższa. Obok długopisów, notesów, pendrive’ów czy powerbanków ciekawym rozwiązaniem są również użyteczne smycze ze spersonalizowanym nadrukiem.

Smycze reklamowe – prosty, wygodny i popularny nośnik reklamy

Reklamowe smycze z nadrukiem to w ostatnich czasach niezwykle popularny gadżet, który znaleźć  można niemal w każdym miejscu. Służą zarówno pracownikom firmy, np. jako element ułatwiający noszenie identyfikatorów lub kart otwierających drzwi, jak i klientom. Są one niezwykle skuteczne jako nośnik przemycający treści do świadomości jego użytkownika. Są to bowiem produkty funkcjonalne, które każdy chętnie wykorzystuje w codziennym życiu. Zawieszane na szyi, owijane wokół nadgarstka, chowane w torebce lub przyczepiane do spodni razem z pękiem kluczy stale znajdują się na widoku. Artykuły tego typu, rozdawane często jako darmowe gadżety, szybko docierają do szerokiego grona odbiorców. Osoba nosząca model z nadrukiem staje się bezpłatnym nośnikiem reklamy, która dociera wszędzie tam, gdzie ta osoba się pojawi. Zyskujemy promowanie firmy zarówno w szkołach, na uczelniach, w miejscach pracy, ale też w galeriach handlowych, kinach, a nawet na ulicy – wszędzie tam, gdzie przewija się duża ilość osób stanowiących potencjalnych odbiorców.

Te niepozorne gadżety mogą oczywiście służyć po prostu do przymocowania kluczy, telefonu, identyfikatora, pendrive’a czy innych podręcznych akcesoriów, a treści na nich umieszczone zapadają w pamięć noszącego i jego otoczenia. Nierzadko stają się one jednak nawet przedmiotami kolekcjonerskimi, co jeszcze bardziej podnosi ich reklamową skuteczność.

Jak dobrać smycz reklamową?

Smycze reklamowe widzimy w zasadzie wszędzie. Nie są już nowością, w związku z tym warto się zastanowić, jak mają wyglądać, aby zwrócić uwagę i jakie konkretne treści chcemy za ich pomocą przekazać. Czy mają tylko prezentować logo znanej na rynku firmy, czy też podawać dodatkowe treści lub być nośnikiem konkretnego hasła reklamowego? Warto też dopasować je do potencjalnego odbiorcy pod względem nie tylko projektu graficznego, ale także zastosowanych materiałów. Wysoka jakość jest niezbędna przy modelach, na których planujemy umieścić logo firmy – staną się one bowiem wizytówką, która będzie reprezentować daną markę. Należy także pamiętać o różnicach kosztów poszczególnych dostępnych na rynku typów i dopasować zamawiany produkt do swoich możliwości budżetowych.

Rodzaje akcesoriów z tej kategorii

Pośród akcesoriów marketingowych z tej kategorii znajdziesz produkty charakteryzujące się różną trwałością, ceną i metodami nanoszenia haseł czy grafik reklamowych. Na rynku dostępne są między innymi:

  • modele materiałowe – najczęściej spotykanymi produktami są te wykonane z bawełny, tkanin sztucznych lub ich mieszanek. Nie wymagają one użycia technik sublimacyjnych, stąd ich popularność i niska cena. Nie są one jednak najtrwalsze;
  • modele obłe – wygodniejsze w użyciu codziennym ze względu na okrągły kształt, modele tego typu wymagają jednak zastosowania techniki haftu ze względu na niewielką powierzchnię, na którą można nanieść niedużą grafikę lub tekst;
  • modele lateksowe – tampodrukowe, odporne na zamoknięcie czy zerwanie. Ich największym minusem jest ograniczona gama kolorów w projekcie;
  • modele poliestrowe i polipropylenowe – są albo wykonane z poliestru w całości, albo pasek tworzywa zostaje w nich naszyty na materiał podkładowy. Wykonuje się je techniką sublimacji.

Naszym klientom polecamy modele sublimacyjne

Modele sublimacyjne to produkty, które wykorzystują najbardziej nowatorską metodę przenoszenia nadruku. Jest to tzw. druk transferowy, który dzięki wysokiej temperaturze i ciśnieniu przenosi nadruku z papieru sublimacyjnego na tkaninę. Pozwala to na osiągnięcie idealnej jakości nadruku, która odwzorowuje każdy szczegół.

Taka technologia pozwala na wykonanie wydruków w pełnej gamie kolorów, co powoduje, że odwzorowaniu na smyczy może podlegać rysunek o wielu barwach i przejściach pomiędzy odcieniami, a nawet fotografia. Stosowanie przez nas sublimacji dotyczy wielu rodzajów taśm. Wykonujemy za jej pomocą także nadruki na tzw. „sznurówkach”, jak również na poliestrze  gładkim i prążkowanym czy polipropylenie. Dostosowanie druku do potrzeb zleceniodawcy to także możliwość wyboru druku jedno- lub dwustronnego.

Sprawdź naszą ofertę!

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, która obejmuje różnorodne smycze reklamowe, barwione jednostronnie i dwustronnie, tak zwane „sznurówki”, a także modele ze wzorem  naszywanym na polipropylen lub poliester Polecamy również modele dostosowane specjalnie do noszenia telefonów komórkowych, zaopatrzone w odpowiednią końcówkę. Zapewniamy krótkie terminy realizacji zamówień, rzetelność i trwałość wykonania oraz konkurencyjne ceny. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług, a w razie pytań – do skorzystania formularza kontaktowego!

Wyświetlanie wszystkich wyników: 18

TWOJA WYCENA
Wypełnij formularz, aby uzyskać wycenę gadżetu

PRINTMAR Dział handlowy
Tel: +48 (22) 486 32 62 E-mail: biuro@printmar.pl

    X