Jak zamówić

Choć cały proces realizacji zamówienia składa się z kilku etapów to jedyną czynnością, która leży po Państwa stronie jest wybór towaru i przesłanie do nas zapytania ofertowego. Kolejnymi etapami procesu zajmiemy się już sami. Wystarczy, że prześlecie Państwo do nas zapytanie…

1. PROSIMY WYBRAĆ INTERESUJĄCY PAŃSTWA PRODUKT Z NASZEJ BOGATEJ OFERTY.

Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i odpowiednio wyselekcjonowanym i skategoryzowanym produktom bez trudu znajdziecie Państwo dokładnie to, czego szukacie. Do każdego produktu zaproponujemy akcesoria dodatkowe oraz dostępne formy opakowań. W zależności od Państwa preferencji – skompletowany zostanie finalny produkt.

2. NIEZWŁOCZNIE PO OTRZYMANIU ZAPYTANIA NASZ PRACOWNIK SPRAWDZI DOSTĘPNOŚĆ WYBRANEGO ASORTYMENTU.

W razie konieczności zamówienia towaru z magazynu zagranicznego zweryfikuje czas potrzebny na realizację zamówienia oraz przekaże Państwu cenę zamówionych artykułów. Podane przez nas ceny nie zawierają żadnych ukrytych opłat – zawsze informujemy o realnym koszcie wybranego towaru. Prosimy zwrócić uwagę, że podane w odpowiedzi na zapytanie ofertowe ceny obowiązują przez 10 dni kalendarzowych – po tym terminie mogą ulec zmianie.

3. USTALENIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZNAKOWANIA.

Po zaakceptowaniu przez Państwa warunków cenowych przejdziemy do ustaleń związanych z wykonaniem znakowania. W razie konieczności razem ustalimy detale przedstawionego projektu, podpowiemy jaki rodzaj oraz forma nadruku będzie najlepiej spełniała Państwa oczekiwania. Na podstawie wspólnych ustaleń wykonamy wizualizację całego projektu i prześlemy ją do finalnej akceptacji. Na tym etapie uzgodnimy również sposób dostawy towaru, terminy i formę płatności.

4. W MOMENCIE GDY ZAAKCEPTUJĄ PAŃSTWO FINALNY PRODUKT – WYSTAWIMY I PRZEŚLEMY DO PAŃSTWA FAKTURĘ PROFORMA.

Po opłaceniu przesłanego dokumentu przystąpimy do realizacji i wykonania zleconego projektu. Skompletujemy cały asortyment i wykonamy znakowanie wg wspólnie ustalonego projektu.

5. GOTOWE ZAMÓWIENIE PRZEŚLEMY DO PAŃSTWA POCZTĄ KURIERSKĄ.

Korzystamy włącznie z usług renomowanych firm kurierskich – nasze paczki są odpowiednio zabezpieczone i ubezpieczone. Fakt, że towar opuścił już nasz magazyn, nie oznacza że nie bierzmy za niego odpowiedzialności. Transakcję uważamy za zakończoną w momencie gdy przesyłka w idealnym stanie trafi w Państwa ręce. Oczywiście umożliwiamy również osobisty odbiór towaru. Przy przekazaniu przygotowanego zamówienia chętnie osobiście poznamy naszych Klientów. Porozmawiamy, napijemy się kawy lub herbaty,
Serdecznie zapraszamy!

TWOJA WYCENA
Wypełnij formularz, aby uzyskać wycenę gadżetu

PRINTMAR Dział handlowy
Tel: +48 (22) 486 32 62 E-mail: biuro@printmar.pl

X